для жертви:

  •  педагогічні (шкільна дезадаптація, академічна неуспішність);
  • психологічні (психологічні розлади, закріплення в свідомості негативних уявлень про себе, зниження самооцінки,самоповаги, порушення соціалізації, соціальна дезадаптація);
  • медичні (травматизація).

 для його ініціаторів – булерів:

  • звичка використовувати силу для  досягнення своїх цілей;
  •  підвищений ризик антисоціальної та делінквентної поведінки в дорослому віці (вандалізм, крадіжки в магазинах, вживання алкоголю та наркотичних речовин тощо);
  •  в 4 рази більші шанси   ніж у інших дітей,   бути засудженим за злочин    скоєний до 24 років.

для спостерігачів та колективу в цілому:

  • Підлітки  не засвоюють  поняття моралі як суспільного явища;
  • не відбувається усвідомлення відповідальності один перед одним, перед колективом в процесі діяльності, організованої взаємодії між школярами.