Відповідь 11

  1. Ольга

    Доброго дня! Але для того, щоб замовити квиток, школа повинна внести учня до переліку та подати дані про учнів до Реєстру. Учнів школи № 152 система не знаходить. Окрім того, якщо школа самостійно робила замовлення, то на цьому сайті написано. що у такому разі необхідно чекати інформацію про учнівській квиток від школи. Тому неможливо зробити замовлення за вашою інструкцією.

  2. Мама

    Сдрвствуйте. Не могу за закать билет по средствам компьютера. Можно ли подсказать адреса куда можно подъехать и оформить документ. Спасибо.

  3. Администратор

    Всі діти внесені до реєстру , батьки працюють відповідно інструкціїї в особистому кабінеті.

    • Татьяна

      Подскажите, сколько по времени идёт выпуск ученического е-квиток? Когда, где и как можно его будет получить?
      Заявку оформляли 03.06.

  4. Ольга

    Нет, не внесены дети в реестр! И эта ситуация не у меня одной из родителей! Никто не может оформить этот ученический, поскольку детей нет в этом реестре! У меня двое школьников! Все данные введены правильно согласно инструкции! Не находит ни одного из детей, хотя мы все передавали через классных руководителей и электронную почту в школу! Внесите детей в реестр для заказа ученических!

    • Администратор

      Всі діти внесені до реєстру. Можлива системна помилка у даті народження +-1 день (наприклад дитина народилась 5 квітня не знайшли,тоді спробуйте 4 або 6)

      • Оксана

        Неможливо получити квиток, даже якщо щось змінюєш!!!

  5. Ольга

    Администратор25.04.2020 | Reply
    Всі діти внесені до реєстру. Можлива системна помилка у даті народження +-1 день (наприклад дитина народилась 5 квітня не знайшли,тоді спробуйте 4 або 6)
    Вы издеваетесь???? Может все даты перебрать от 1 до 31 числа????? Проверьте данные детей! Не у меня одной из родителей эта проблема, не я одна не нахожу своего ребенка!!! И что, вы по двум моим детям ошибки сделали???? Лучше не занимайтесь выдумками тут и отписками, а внесите всех детей в реестр и свяжитесь с разработчиками и администраторами портала, чтобы данные были внесены по детям.

    • Администратор

      Помилка з датою народження виправлена

      • Администратор

        Помилка виправлена в основній базі, в базі замовлення (інша база) дата народження так і залишилась на 1 день меньше, як поянили розробники то не є критично, оскільки дата народження на квитку не друкується, а електорнні дані (в електронному вигляді) беруться із основної бази.
        Тобто іншими словами, в замовленні пишете дату народження дитини н а 1 день меньше

        Критичними є помилки у Прізвищі Імені Побатькові, якщо виявите такі помилки то звертайтесь до школи

  6. Татьяна

    Подскажите, сколько по времени идёт выпуск ученического е-квиток? Когда, где и как можно его будет получить?
    Заявку оформляли 03.06.

Залишити коментар до Ольга Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *